WIZYTA W GABINECIE

CZYM SIĘ ZAJMUJĘ

• Bóle kręgosłupa w odcinku lędźwiowym, piersiowym, szyjnym wynikające z różnych przyczyn, m. in. dyskopatii

• Dolegliwości w obrębie kończyn dolnych - rwa kulszowa, udowa, bóle pośladków, pachwin, bioder, kolan, bóle łydek, skurcze łydek, bóle ścięgna Achillesa, stóp

• Dolegliwości w obrębie miednicy małej - bóle kości ogonowej, krocza, jąder, trudności z oddawaniem moczu, bóle podczas mikcji, bolesne parcie na mocz

• Bóle w obrębie jamy brzucha i podbrzusza, zaparcia, rozwolnienia, objawy jelita drażliwego

• Bóle klatki piersiowej, kłucia w okolicy serca, ból opasujący, zamostkowy, bóle między łopatkami, zaburzenia oddychania

• Dolegliwości w obrębie kończyn górnych - rwa ramienna, bóle barków, łokci, nadgarstków, dłoni, palców

• Bóle głowy, zawroty głowy

• Bóle twarzy, oka, żuchwy, szczęki, zdrowych zębów, dziąseł, uszu, szumy w uszach

• Ponadto - cierpnięcia, mrowienia dłoni i stóp, zaburzenia czucia głębokiego, osłabienie siły, uczucie zmęczenia, zaniki mięśni w obrębie dłoni, obrzęki kończyn dolnych, mdłości, odruchy wymiotne oraz inne objawy chorobowe których przyczyn nie stwierdzono obiektywnymi badaniami lekarskim

Wizytę rozpoczyna szczegółowy wywiad dotyczący obecnych i wcześniejszych dolegliwości, chorób, urazów oraz zabiegów operacyjnych. Analizowana jest dokumentacja medyczna. Kolejnym krokiem jest badanie manualne pozwalające zlokalizować napięcia i zaburzenia w ciele.

Po postawieniu diagnozy przeprowadzana jest terapia, podczas której stosuje się bezpieczne i skuteczne techniki manualne. Polegają one na mobilizacjach, manipulacjach stawów kręgosłupa i kończyn a także na normalizowaniu napięcia tkanek miękkich (mięśni, powięzi, więzadeł, ścięgien) oraz narządów wewnętrznych.

Koszt wizyty wynosi 140zł.

created by Słoneccy.pl