created by Słoneccy.pl

Łukasz Migot Gabinet Fizjoterapii

Wizytę rozpoczyna szczegółowy wywiad dotyczący obecnych i wcześniejszych dolegliwości, chorób, urazów oraz zabiegów operacyjnych. Analizowana jest dokumentacja medyczna. Kolejnym krokiem jest badanie manualne pozwalające zlokalizować napięcia i zaburzenia w ciele.

Po postawieniu diagnozy przeprowadzana jest terapia, podczas której stosuje się bezpieczne i skuteczne techniki manualne. Polegają one na mobilizacjach, manipulacjach stawów kręgosłupa i kończyn a także na normalizowaniu napięcia tkanek miękkich (mięśni, powięzi, więzadeł, ścięgien) oraz narządów wewnętrznych.

Koszt wizyty wynosi 100zł.

• Bóle kręgosłupa w odcinku lędźwiowym, piersiowym, szyjnym wynikające z różnych przyczyn, m. in. dyskopatii

• Dolegliwości w obrębie kończyn dolnych - rwa kulszowa, udowa, bóle pośladków, pachwin, bioder, kolan, bóle łydek, skurcze łydek, bóle ścięgna Achillesa, stóp

• Dolegliwości w obrębie miednicy małej - bóle kości ogonowej, krocza, jąder, trudności z oddawaniem moczu, bóle podczas mikcji, bolesne parcie na mocz

• Bóle w obrębie jamy brzucha i podbrzusza, zaparcia, rozwolnienia, objawy jelita drażliwego